Saturday 11 April 2009

CENDOL LEMAN DAWI

huh, tgk tv3, & dengar dari kawan2.. semua komen seeedap cendol leman dawi... aku yg tgh preggy ni mcm tak boleh la dgr benda sedap2 ni.. mesti nak rasa. So, sebelum beranak hubby bawak la bercuti ke PD jap. hubby pun cari la cendol leman dawi before sampai hotel,
Kalau ramai yg nak tau leman dawi ni mulut becok(ramah), pastu leh tapau brapa byk pun takpe.. free... sampai2 je cendol pulut habis. Cendol kacang ada.. so order cendol kacang. aku mmg ingat sedap habis la coz byk yg dah habis & org pun ramai....Bila sesudu masuk dlm mulut aku.. aku nak muntah... aku ingat maybe sebab aku preggy.. tapi tak... mak aku, hubby aku pun sama gakk... pekerja situ offer for tapau for free pun we all tak nak....orang ramai.. tapi maybe taste ku tak sama dgn taste org Senawang nun...

kesimpulannya TAK SEDAPP...

cendol yg sedap kalau ais nya ais kepal... ni ais cube jek... pastu mcm bau telur apa tahh... aku ni bkn suka bau2 telur ni.. uweeeeeekkkk....pada aku CENDOL MAMAK gakk yg sedap.



No comments:

Related Posts with Thumbnails