Wednesday, 6 January 2010

SALAMON

hihhiihhi saje nak posting pasal Salamon...  pakat2 order dekat cik AMmi. huhuhu
tgk la punya besar... model tangan tu tangan mak aku... besar kan? berbaloi sgt berbanding beli kat pasaran. fillet plak tu, bukannya block.






nak masak WESTERN manjang asik tak sempat dgn nak bako kek lah itu lah ini lah... penyudahnya mak aku potong beberapa portion & buat gulai lemak SALAMON. kih kih kih..




8 comments:

sheera said...

alamat nya salmon ko jadi SALAMON KAULAM MIR RABBIR RAHIIIMMMM... hahahahahahahaha

iem said...

uih besar tul saamon tu yek..

ammi said...

weh...mu ni ..sian mak mu kena jadi model.weh sedap ker masak lemak??

Prettylady-ATuL said...

sheera, selamat dahh salamon tu.. tapi ada lagi portion aku lum berkesempatan nak masak... maybe weekend ni..

iem, mmg besar, puas hati beli. berbaloi-baloi...

ammi, kih kih kih... salamon telah di timur kan.. sedap jugak...lagi sedap aku rasa coz tak tawar jadinya ikan tu.

nur alisya said...

sungguh menyelerakan..nyum nyum

eynda said...

Wah!! Kreatif punya resepi.... :-D

|| syazwaniadnan || said...

kak, berapa rm n kg ikan salmon ni?
teruja! kalau beli kt jj or any supermarket, mmg la mahal. huhu.

n akk beli kt mane?

p.s: jumpe blog akk kt cari :D

Prettylady-ATuL said...

hi syazwani,
I beli kat forumer cari jugak- AMMi, dia beli kat kilang TC boy Shah alam. RM30++ dekat 1.5kg... besar sgt... fillet tau... bkn yg ada tulang tu...

Related Posts with Thumbnails