Monday, 2 March 2009

PERANGAI BARU


Airel Rayyan ReefQi skrg suka nangis bila nak sumthing (perangai baru nihh).
Sikit2 nangis & menjerit... berbintang2 la kepala aku kalo dia jerit kat telinga aku.
Bila papa balik keje mesti nak kat papa & nangis2 ajak papa keluar,anak manja papa... tido pun nak kat papa gakk... agaknya yg dlm perut ni pun tah2 manja dgn papa gakk...dgn mummy kadang2 je...

3 comments:

Aiza Parman said...

hahaha..ini species sama mcm hairee lah, pening wooo..

Honey D said...

mummy reefqi ni garang sgt kot?? tu yg reefqi lekat ngan daddy dier jek tu.. kekekke

Prettylady-ATuL said...

nis, mmg fenin pun... aku rasa lepas berslain ni mcm nak tutup kedai dahh.. tak larat wooo...

honey, hehehe kengkadang mmg aku tergarang sket + dgn penat membawak perut nihh...hehehhe pastu aku sendiri yg menyesal.

Related Posts with Thumbnails