Thursday 7 May 2009

BERPANTANG

kali ni aku bersalin.. aku kuat.. tak pantang sgt pun.. tak mcm first baby hari tu.. lemahh je terbaring... tak tau knp...bersalin pun mudah sgt2.. tak sakit mcm nak bersalin... air ketuban dah pecah kat rumah pkl 2am... pkl 4am dah sakit ala manja-manja.... pkl 6am terhegeh nak packing barang gi hospital (time ni mcm dah sakit yg kerap2). pkl 7.30sampai hosp nurse check dah bukak 8cm.. walla... cepat nya bukak... can delivery anytime kata nurse pada my hubby.. cepat giler proses bersalin kali ni....ni yg wat aku mcm tak berapa serik nak beranak lagi nihh... ekekeke.. tapi QUALITY is important than QUANTITY kan.

BEDUNG? hmm... kedua-dua anak aku berbedung 2 & 3 hari je.. pastu dorang rimass nak melepaskan tangan... dlm pantang pun gaya mcm dah lepas pantang. ekekkeke aku salute la pada anak sapa2 yg nak berbedung...

walaupun dia kuar 3.1kg... tapi kecik nya lahai.. mcm ranting kaki dia masa baru keluar...anak sulongku mcm pelik dgn kewujudan adiknya... dari mana dtg baby ni pun dia mmg musykil...

My SIL & reefQi




No comments:

Related Posts with Thumbnails