Thursday 31 December 2009

BYE BYE 2009


(gambar hiasan je)

Tetiba nak menaip plak walaupun keadaan hidup tgh tak terurus kesibukan.

uwaaaaaaaaa kenapa aku rasa nak nangis? sebab tahun 2009 dah nak meninggalkan aku. esok dah tahun baru.  Umur pun sure tambah tua lagi setahun kan? Kalau zaman JAHILIAH dulu, ptg ni aku dah sibuk preparation nak meyambut NEW YEAR, countdown kat KLCC, pernah gakk celebrate kat terminal 2 & mana-mana "haPPENING " place dengan geng-geng seangkatan. Aku nak cakap sket pasal masa. Cepat masa berlalu. Itu pasal la kita pun tak boleh buang masa. Kalau pikirkan masa ni.. mmg byk dah ku buang... itu sebenarnya yang membuatkan aku rasa nak nangis...tapi masa itu juga buat aku menjadi seorang manusia yg lebih baik dari semalam......

Sesungguhnya demi masa, manusia itu berada dalam kerugian, KECUALI mereka yang beriman,beramal soleh dan berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan kesabaran. Surah Al-Asr.

 Apa2 pun kita proceed to the bright future begin with this new year. Jangan pandang blakang lagi dah. Apa hal plak aku sibuk sgt nak menaip bila masuk 2010? patut nya bulan islam hari tu aku posting gini... ye lahh.. masa bln islam hari tu tahun tak tukar maaa... tapi buku lama di serap ke langit & skrg dah dpt buku baru....kih kih kih..... azam?  wahhh cakap pasal azam byk wooo dlm hati diari ni. Tapi nak share kan di sini malu la pulak. Kang ada yang muntah hijo baca. ekekekeke  Harap2 semuanya berjalan lancar & tercapai.. boleh ke? malaysia boleh.. takkan aku tak bleh kan.

Moga-moga allah murah kan rezeki aku, hubby sekeluarga termasuk geng-geng blogger, forumer, sahabat handai yang sentiasa setia berada di sisi yg tak lokek dgn petua & nasihat . Aamin.

2 comments:

kak nita said...

owhh... insap mak.. insap. uwaaaaa

eynda said...

Happy New Year!! :-)

Related Posts with Thumbnails