Tuesday, 6 January 2009

HONEYMOON IN FRASER HILL

Honeymoon in Fraser Hill 03/01/2009 - 04/01/2009


Pergi Fraser Hill 2 hari 1 malam. Tapi aku & reefQi tak sesuai kot kat situ.. rasa sejuk sgt2. Akusampai pening2 kepala terlampau sejuk. Dalam bilik pun sejuk. Uwaaa... saket2 tulang aku.

Tapi reefQi mumula sampai bilik tu dia explore habis sampai ke dapur. Dia suka sgt2. Nampak sgt anakku ni suka berjalan. Rasa2 dah besar nanti mesti dia rajin travelling mcm pappa dia. Mummy je asik mcm tak berapa larat coz nak membawak perut. Balik KL terus aku & reefQi batuk + selsema. Tak tahan. Hubby sorang je yang tahan. Banyak bunga cantik2 kat fraser hill yang tumbuh meliar je.

Aksi-aksi reefQi dalam bilik.




Pergi Air terjun Jeriau... tapi tak mandi pun kat air terjun tu.. hujan + sejuk tak tahan.

2 comments:

-iLLa- said...

uhhh pretty ko leh tahan eh naik fraser hill neh..aku x leh tahan r..br naik aku dh muntah2..ekekee

Preeti AtuL said...

aku pun mcm dah serikk.. fenin pala sejuk sgt. tapi hubby aku mcm nak pegi lagi je.. dia suka sejuk2 mcmtu.

Related Posts with Thumbnails