Friday, 20 February 2009

GIGI AIREL RAYYAN REEFQI

muhahahahha wakakakakka.... gigi susu atas yg 4 btg tu still lum tumbuh2 lagi... huhhhuhu camner anak aku leh tumbuh taring lak dulu kat gigi blah atas nun lepas 2 btg gigi bawah tu tumbuh.. lawak la bila dia gelak, org akan tambah gelak bila ternampak gigi taring dia.


10 comments:

IEM said...

alahai comei nyee rayyan gelak..

Aiza Parman said...

first time jumpa baby tumbuh gigi taring dulu..cute aje bila dia ketawa...nis

Faris Daniel said...

hahahha
little dracula....jgn marah nooo aku gurau2 jek
anyway comey tul reevqi gelak...

Honey D said...

weh cute nye gigi taring kuar dulu.. dasat reefqi ko ni.. hehe

Prettylady-ATuL said...

aku risau sebenarnya.. Normal ke eh? hehehe...takpe la.. janji tumbuhh... harap2 yg lopong tu will be come out soon...

nur alisya said...

first time tengok tapi cute jugak

ena said...

comei apa ada taring... ehehe susah nak jumpa tau orang kuar taring dulu...

zamarissa said...

heheheheheh....mmg cute je tgk taring kuar dulu...ekekekekek...mmg xpnh tgk lg tau...ekekekeekek...

Prettylady-ATuL said...

harap2 ok la.. seramm je bila dia geget terasa tajamm... leh tembus daging aku. hehhehehe

mama liana said...

hehehe...cutelah taring dia.. takpe nanti tumbuh le gigi depan tu..janji tumbuh gigi dr tak tumbuh langsung lagi haru huhuhu

Related Posts with Thumbnails